Πολιτική επιστροφών / αλλαγών

Επιστροφές από αγορές στο eshop
1) Πολιτική επιστροφών
Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του. Στην περίπτωση επιστροφής του προϊόντος συμπληρώστε το ειδικό Έντυπο Επιστροφής που θα σας αποστείλλουμε με email κατόπιν αιτήματος σας προκειμένου να μας ενημερώσετε για τους λόγους της επιστροφής και τον τρόπο που θέλετε να σας εξυπηρετήσουμε. Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, προτείνουμε, εντός 24 ωρών από την ημερομηνία παραλαβής του, να μας ενημερώσετε για την επιθυμία επιστροφής ή αλλαγής του, συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα. Στο Έντυπο Επιστροφής σας δίνονται οι εξής εναλλακτικές:

Α) Αντικατάσταση. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας αντικαταστήσουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε.(επιλογή Αντικατάσταση στο Έντυπο Επιστροφής). Σε περίοδο εκπτώσεων οι αλλαγές
που αφορούν σε αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα γίνονται στην τιμή που αγόρασε ο πελάτης το προϊόν. Τα κόστη επιστροφής και επαναποστολής προϊόντων βαρύνουν τον πελάτη.

Β) Επιστροφή των χρημάτων σας στο λογαριασμό τραπέζης που θα μας δηλώσετε ή στο λογαριασμό Paypal από τον οποίο έγινε η πληρωμή ή στην πιστωτική κάρτα με την οποία κάνατε την πληρωμή εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα επεξεργασίας της επιστροφής σας. Η επεξεργασία από το τμήμα ποιοτικού ελέγχου, μπορεί να διαρκέσει 1-2 ημέρες (μη συμπεριλαμβανομένων των Σαββατοκύριακων). Λόγω μεγάλου όγκου διακινήσεων πακέτων, παρακαλούμε όπως δείξετε κατανόηση, σε περίπτωση καθυστέρησης επεξεργασίας των επιστροφών. Σε περίοδο εκπτώσεων η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην τιμή που
αγόρασε ο πελάτης το προϊόν. Η αποζημίωση-επιστροφή των χρημάτων της αξίας του προϊόντος δεν περιλαμβάνει το κόστος των μεταφορικών.

Γ) Πίστωση της αξίας του προϊόντος που επιστρέψατε στο λογαριασμό που διαθέτετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προκειμένου να την αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας. Η πίστωση θα γίνει εντός τριών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων στις αποθήκες μας και την ολοκλήρωση του ποιοτικού ελέγχου. (επιλογή Πίστωση στο Έντυπο Επιστροφής). Σε περίοδο εκπτώσεων οι αλλαγές που αφορούν σε αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα γίνονται στην τιμή που αγόρασε ο πελάτης το προϊόν.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να είναι στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση. Τονίζουμε ότι δεν μπορείτε να επιστρέψετε χρηστικά αντικείμενα για λόγους υγιεινής.

Δεν γινονται δεκτές επιστροφές ή αλλαγές σε προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα (κούπες, ψηφιακά άλμπουμ, κ.λ.π.) και σε προϊόντα παροχής υπηρεσιών. Η πολιτική επιστροφών δεν ισχύει για αγορές από το φυσικό μας κατάστημα.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στο κατάστημά μας περνούν από λεπτομερή έλεγχο.

Η ευθύνη για την επιστροφή των προϊόντων στο φυσικό μας κατάστημα βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη, καθώς επίσης και το κόστος των μεταφορικών. Γι’ αυτό και πρέπει να φροντίζετε το προϊόν να είναι πολύ καλά
συσκευασμένο κατά την επιστροφή του.

Σε περίπτωση φθορών, αποστέλλουμε ενημερωτικό email στον πελάτη, συνοδευόμενο από φωτογραφικό υλικό που αποδεικνύουν τις αλλοιώσεις.

Στη συνέχεια τα προϊόντα επιστρέφονται στον πελάτη με δική του χρέωση.


Τα προϊόντα προς επιστροφή συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς και αποστέλλονται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση:
Art Gallery 3 8
Πόντου 35, ΤΚ 54454
Κάτω Τούμπα, Θεσσαλονίκη
Ελλάδα
Τηλέφωνο: +30 2314071132


Όταν το προϊόν που μας επιστρέψατε φτάσει στο φυσικό μας κατάστημα, σας αποστέλλουμε ενημερωτικό e-mail με το οποίο θα πληροφορηθείτε ότι έχουμε παραλάβει το συγκεκριμένο προϊόν.